Κοινή ανακοίνωση
Τρίτη, 8 Ιουλίου 2025
Συνάντηση με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού
Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα κοινή συνάντηση των 2 μεγαλύτερων Συλλόγων ΣΕΤΠ-ΣΕΤΑΠ με τους επικεφαλής της ΔΑΔ. Στη συνάντηση συζητήθηκαν μία σειρά θεμάτων τα οποία ταλανίζουν καθημερινά τους συναδέλφους.
Συγκεκριμένα:
Υποστέλεχωση καταστημάτων & κεντρικών υπηρεσιών
Εστιάσαμε για μία ακόμη φορά στο μείζον θέμα της υποστελέχωσης, το οποίο εκθετικά μαστίζει κυρίως το Δίκτυο αλλά και τις Κεντρικές μονάδες, αθροίζει σωρευτικά καθημερινές υπερβάσεις των ορίων των συναδέλφων και δυσκολεύει αφάνταστα την εύρυθμη λειτουργία των μονάδων. Τονίσαμε, για ακόμα μια φορά, ότι θα πρέπει άμεσα να εντατικοποιηθεί ο ρυθμός υλοποίησης του προγράμματος προσλήψεων καθώς και η εκπαίδευση και κατάρτιση των συναδέλφων επαναξιολόγησης του «capacity» των καταστημάτων καθώς αποδεικνύεται στην πράξη ότι το υφιστάμενο δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες.
Απαιτήσαμε άμεσες λύσεις και η ΔΑΔ δεσμεύθηκε ότι θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες.
Τήρηση ωραρίου και καταγραφή υπερωριών
Απόρροια της υποστελέχωσης είναι σε αρκετές περιπτώσεις, η άμεση ή έμμεση πίεση για εργασία πέραν του ωραρίου. Καταγράψαμε, παραθέσαμε και προειδοποιήσαμε για συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου συνάδελφοι εργάζονται συνεχώς πέραν του ωραρίου για να καλύψουν τις καθημερινές εργασίες τους, με απαιτούμενο αφενός την επίλυση του προβλήματος και αφετέρου την καταγραφή και πληρωμή των υπερωριών τους. Ως εκ τούτου, και με δεδομένη την πάγια θέση μας για τήρηση του ωραρίου, απαιτήσαμε την ορθή καταγραφή και πληρωμή των υπερωριών στις περιπτώσεις που είναι αναγκαίο οι εργαζόμενοι να εργαστούν και μετά το πέρας του ωραρίου. Η διαδικασία είναι αναρτημένη στο intranet και σε περίπτωση υπέρβασης του χρονικού περιθωρίου δήλωσης της υπερωρίας στο ΕΡΓΑΝΗ, υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία θα πρέπει να ακολουθείται απαρέγκλιτα.
Υπενθυμίζουμε σε όλους ότι το clock out θα πρέπει να γίνεται την ώρα αποχώρησης και όχι νωρίτερα.
Η εργασία πέραν του ωραρίου πρέπει να καταγράφεται και να αμείβεται σύμφωνα με όσα ο νόμος ορίζει και σε αυτό δεν πρέπει να υπάρχει καμία έκπτωση. Οποιαδήποτε άλλη αντίληψη και πρακτική δεν είναι αποδεκτή και νόμιμη.
Για εμάς είναι απαιτούμενο, σε περίπτωση ανάγκης για εργασία πέραν του ωραρίου, τα αρμόδια στελέχη να εφαρμόζουν την προβλεπόμενη νόμιμη διαδικασία και να προστατέψουν έτσι τους εργαζόμενους τους, την Τράπεζα, τους εαυτούς τους και τις σχέσεις με τους υφισταμένους τους.
Η ΔΑΔ συμφώνησε απόλυτα ότι θα πρέπει να ακολουθείται η διαδικασία των υπερωριών και δήλωσε ότι θα προβεί σε συγκεκριμένες ενημερώσεις και ενέργειες προς τα στελέχη της.
Δημιουργία θέσης στο οργανόγραμμα νέου ρόλου Senior UBO
Εστιάσαμε ξανά στην πρότασή μας για τη δημιουργία θέσης Senior UBO, ο οποίος θα έχει επαυξημένα διοικητικά καθήκοντα σε σχέση με τους υπόλοιπους UBO του καταστήματος, ρόλος αναγκαίος, ειδικά στα HUB. Υποστηρίξαμε εκ νέου το αίτημα μας καθώς ήδη, εκ των πραγμάτων, ένας εκ των UBO «χρεώνεται» καθημερινά με πρόσθετες εργασίες (έλεγχοι, οργάνωση εργασιών καταστήματος κα) αλλά και όταν απουσιάζει ο Διευθυντής για οποιοδήποτε λόγο (άδειες, εξωτερικά ραντεβού κλπ).
Η ΔΑΔ μας ενημέρωσε ότι εργάζεται πάνω στο θέμα σε συνεργασία με τη μονάδα της «Οργάνωσης» προκειμένου να αποσαφηνιστούν και να καθοριστούν οι πρόσθετες αρμοδιότητες που έχουν κάποια στελέχη των καταστημάτων ώστε να σταθμίσουν όλα τα δεδομένα για την αναγκαιότητα δημιουργίας του νέου ρόλου.
Εγκατάσταση οθονών στα island bar
Επαναφέραμε το θέμα της τοποθέτησης οθονών 17 ιντσών στα island bar και στους χώρους εξυπηρέτησης καθώς τα laptop που χρησιμοποιούν εκεί οι συνάδελφοι δεν είναι εργονομικά και λειτουργικά σε σχέση με τον αυξημένο όγκο συναλλαγών που απαιτούνται.
Η ΔΑΔ μας ενημέρωσε ότι εξετάζει πιλοτικά τη δυνατότητα εγκατάστασης μεγαλύτερων οθονών στα island bar αντιλαμβανόμενη την ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης θέσης εργασίας.
Αξιολόγηση
Η εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης, οι ακολουθούμενες πρακτικές και ο αντίκτυπος στους συναδέλφους, την καθιστούν εκ των πραγμάτων ένα τεράστιο σημαντικό κεφάλαιο του εργασιακού μας βίου και αποτελεί μείζον θέμα σε όλες τις παρεμβάσεις μας προς τη Διοίκηση. Λόγω της σπουδαιότητας του και της πολυεπίπεδης απαιτούμενης προσέγγισης, θα επανέλθουμε αναλυτικά και εμπεριστατωμένα, με νεότερη ανακοίνωσή μας.
Συνάδελφοι,
Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στην κοινή μας στρατηγική, στο κοινό μας σχέδιο, αναδεικνύοντας όλα τα σημαντικά θέματα, όλα τα μικρά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας και διεκδικούμε με συνέπεια, με συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις, τη θεσμική και πρακτική επίλυσή τους.
Παραμένουμε στη διάθεση όλων των συναδέλφων για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Βάιος Νάκος Χαρά Θεοδώρου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Παναγιώτης Αδαμόπουλος Γιάννης Αδάμος
Ανακοίνωση No 55
Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2025
ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνάδελφοι,
Σύμφωνα με την κωδικοποίηση των επιχειρησιακών συμβάσεων 2024-2026 «Επιδοτείται η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ και ορίζεται στο ποσό των 180.000€ ετησίως».
Σε συνέχεια των ανακοινώσεων Νο19, Νο21, Νο49 και Νο54 σας γνωρίζουμε ότι παρόλο που το μετρό Θεσσαλονίκης έχει ενημερώσει ότι μπορεί να εκδοθεί εξαμηνιαία κάρτα για το μετρό και υπάρχει και αντίστοιχη επιλογή στα μηχανήματα, κατόπιν νεότερης ενημέρωσης, η επιλογή αυτή, προς το παρόν δεν διατίθεται στο κοινό.
Κατόπιν αυτών και προκειμένου να επισπευθεί η διαδικασία της επιδότησης της ετήσιας κάρτας, οι συνάδελφοι στη Θεσσαλονίκη που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ θα πρέπει να μας αποστείλουν έως 15 Ιουλίου όλα τα αποδεικτικά που έχουν συγκεντρώσει μέχρι σήμερα, προκειμένου να ενταχθούν στους δικαιούχους της επιδότησης και παράλληλα αναλαμβάνουν την υποχρέωση να αποστείλουν τις αποδείξεις των υπόλοιπων μηνών μέχρι τη συμπλήρωση του ημερολογιακού έτους στο τέλος αυτού.
Read more: Ανακοίνωση Νο 55 Κάρτες απεριορίστων διαδρομών Θεσσαλονίκης
Κοινή ανακοίνωση
Τρίτη, 1 Ιουλίου 2025
ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2012 - 2023
Συνάδελφοι,
Οι δύο μεγαλύτεροι Σύλλογοι στην Τράπεζα Πειραιώς (ΣΕΤΠ –ΣΕΤΑΠ), πρώτοι αποφάσισαν, όπως αυτό γνωστοποιήθηκε με την από 11.6.2025 κοινή ανακοίνωση, να προχωρήσουν σε δικαστική διεκδίκηση για την αναγνώριση όλων των πραγματικών χρόνων προϋπηρεσίας (2012-2023) και την αποκατάσταση του Ενιαίου Μισθολογίου μας.
Αυτή μας η απόφαση πηγάζει από την ανάγκη αποκατάστασης ώστε να μην παγιωθεί για πάντα η οικονομική αδικία σε βάρος των εργαζόμενων. Η οικονομική κρίση είχε αρνητικό αντίκτυπο στις τράπεζες, στην κερδοφορία τους, στους μέτοχους αλλά τα θύματά της ήταν και είναι οι εργαζόμενοι. Και ενώ σταδιακά η οικονομική θέση όλων τους έχει αποκατασταθεί - με επαναφορά τους σε καλύτερη κατάσταση από την πρότερη - για εμάς τους εργαζόμενους παραμένει ζητούμενο.
Αυτός είναι ο λόγος ουσίας που μας κινεί.
Η αποκατάσταση της αδικίας.
Σε αυτόν τον αγώνα, κατόπιν της πρωτοβουλίας μας, εντάσσεται με πρόσφατη ανακοίνωση και το προεδρείο της ΟΤΟΕ.
Αφού για έξι και πλέον μήνες τήρησε σιγή σε όλα τα όργανά της,
Αφού εύκολα χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία της Κλαδικής επαναφοράς των Κλιμακίων και της Πολυετίας με πραγματική διαπραγμάτευση,
Αφού χάθηκε η ευκαιρία της ουσιαστικής οικονομικής ενίσχυσης με την Κλαδική Σύμβαση,
Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2025
Συνάδελφοι,
Μετά την εκκίνηση του θέματος από τους δύο Συλλόγους ΣΕΤΠ-ΣΕΤΑΠ, η ΟΤΟΕ με απόφαση της Εκτελεστικής Γραμματείας την 4η Ιουλίου 2025, αναλαμβάνει δράση σε συνεργασία με τους Συλλόγους και τους εργαζομένους.
Συγκεκριμένα η ΟΤΟΕ αναλαμβάνει ρόλο συντονιστή ώστε να ανακτηθεί η πληρέστερη νομική υποστήριξη και διαμορφώνοντας ένα σχέδιο τεκμηριωμένου αγωγικού δικόγραφου.
Ως εκ τούτου, θα συνεχίσουμε το απαιτούμενο έργο ως Σύλλογοι για όλα τα διαδικαστικά ώστε να είμαστε έτοιμοι στον αμεσότερο χρόνο, αναμένοντας τη νομική θέση και το σχέδιο αγωγής της ΟΤΟΕ.
Ακολούθως παρατίθεται η ανακοίνωση Νο 25 της ΟΤΟΕ
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Ο Πρόεδρος H Γεν. Γραμματέας
Βάιος Νάκος Χαρά Θεοδώρου
______________________________________________________________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νo 25
Αθήνα, 4 Ιουλίου 2025
Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ
ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΟΫΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2012 – 2023
ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Στη χθεσινή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της Ο.Τ.Ο.Ε., που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των Διοικήσεων των Πρωτοβάθμιων Σωματείων – Μελών της Ομοσπονδίας μας, αποφασίστηκε ομόφωνα, η άμεση έναρξη δικαστικής διεκδίκησης για την πλήρη αποκατάσταση αφενός των «παγωμένων» κλιμακίων και των ετήσιων αυξήσεων του επιδόματος Πολυετίας (1,85% ανά έτος), αφετέρου των μισθολογικών απωλειών, που μας στέρησαν από τη μη αναγνώριση της δουλειάς μας για την περίοδο 2012 – 2023, όπως σαφώς ορίζουν οι διατάξεις των Κλαδικών Σ.Σ.Ε.
Υπό την επίβλεψη του νομικού επιτελείου της Ο.Τ.Ο.Ε., τη συνδρομή και στήριξη Καθηγητών Πανεπιστημίου, σε συνεννόηση και συνεργασία με τους δικηγόρους των Συλλόγων και αυτονόητα με τη μαζική παρουσία των ίδιων των εργαζομένων του κλάδου, θα δρομολογηθεί η επεξεργασία και κατάθεση τεκμηριωμένων αγωγικών δικογράφων, μέσω της πλέον ενδεδειγμένης και πρόσφορης δικαστικής οδού.
Ανακοίνωση No54
Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2025
ΠΡΟΣΟΧΗ:ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ Μ.Μ.Μ. ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνάδελφοι,
Σύμφωνα με την κωδικοποίηση των επιχειρησιακών συμβάσεων 2024-2026 «Επιδοτείται η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ και ορίζεται στο ποσό των 180.000€ ετησίως».
Σε συνέχεια των ανακοινώσεων Νο19, Νο21 και Νο49 σας γνωρίζουμε ότι και ο ΟΑΣΘ προχωράει σε έκδοση ενιαίας 6μηνης κάρτας.
Ως εκ τούτου, οι συνάδελφοι στη Θεσσαλονίκη που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ θα πρέπει να προμηθευτούν την 6μηνη κάρτα (1/7/25 – 31/12/25), για όποιο μέσο επιθυμούν (μετρό – λεωφορείο).
Μετά την αγορά θα μας αποστείλουν την προσωποποιημένη κάρτα και την απόδειξη αγοράς μαζί με όλες τις προηγούμενες αποδείξεις για το μετρό και όλα τα προηγούμενα κουπόνια για τα λεωφορεία,που υποχρεωτικά θα πρέπει να ολοκληρώνουν ένα ημερολογιακό έτος (1/1/2025 – 31/12/2025).
Η αποστολή των δικαιολογητικών που θα συμπεριλαμβάνει και το 2ο εξάμηνο θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι τις 15 Ιουλίου. Η αποστολή θα γίνει στο Σύλλογο της επιλογής τους.
Με τον τρόπο αυτό θα οριστικοποιηθεί ο συνολικός αριθμός των δικαιούχων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί ο υπολογισμός του αναλογούντος ποσού. Τα στοιχεία θα αποσταλούν στην ΔΑΔ από τους Συλλόγους ώστε το ταχύτερο δυνατό να γίνει η πίστωση του ποσού στους δικαιούχους.
Υπενθυμίζουμε ότι :
Επισυνάπτεται excel που πρέπει να συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι και τα δικαιολογητικά για τον ΣΕΤΠ θα αποστέλλονται στους Πετράκη Ιωσήφ 6944-246956 petrakisio@piraeusbank.gr και Πανταζή Γιώργο 6977-669253 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος H Γεν. Γραμματέας
Βάιος Νάκος Χαρά Θεοδώρου