ΣΕΤΠ

shma

 

Υπενθύμιση



Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2025



 

Εθελοντικές αιμοδοσίες σε Θεσσαλονίκη & Αθήνα
16-17-18 Σεπτεμβρίου
αιμοδοσία9


 

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025 μαζί με Σ.Ε.Τ.Α.Π.
 
στο κτίριο Εθνικής Αμύνης 5-7 Θεσσαλονίκη, 7ος όροφος
Ώρες διεξαγωγής αιμοδοσίας 11.00 π.μ. έως 16.30 μ.μ.
 

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025,
στο κτίριο Λ. Συγγρού 87 στην αίθουσα ΟΥΡΑΝΙΑ
Ώρες διεξαγωγής αιμοδοσίας 11.00 π.μ. έως 17.00 μ.μ.


Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025
στα  γραφεία του συλλόγου (Σ.Ε.Τ.Π.)
Καραγεώργη Σερβίας 2, 5ος όροφος

Ώρες διεξαγωγής αιμοδοσίας 11.00 π.μ. έως 17.00 μ.μ.

logo setp setap 

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ    
                                                                                                                                             

Πέμπτη, 11 Σεπτέμβριου 2025
 
Συνάντηση με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού

 
Συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε χθες κοινή  συνάντηση των 2 μεγαλύτερων Συλλόγων ΣΕΤΠ-ΣΕΤΑΠ με τους επικεφαλής της ΔΑΔ για θέματα που απασχολούν τους συναδέλφους στην καθημερινότητα τους.
Για αρκετά από αυτά επανερχόμαστε διαρκώς, καταθέτουμε εφαρμόσιμες, λειτουργικές προτάσεις και πιέζουμε για την αμεσότητα των ενεργειών ώστε  να μην χρονίζουν ανάγκες και διαπιστωμένα προβλήματα που έπρεπε  να είχαν ήδη επιλυθεί.
  
Συγκεκριμένα:

Υποστελέχωση καταστημάτων και κεντρικών υπηρεσιών

Capacity - Εκπαίδευση

Για ακόμη μία φορά, συζητήσαμε το μείζον θέμα της υποστελέχωσης, το οποίο, όπως όλοι γνωρίζουμε, αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα των εργαζόμενων τόσο στο Δίκτυο όσο και στις Κεντρικές Υπηρεσίες. Ταυτόχρονα δημιουργεί προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των μονάδων και την εξυπηρέτηση των πελατών. Πιέσαμε για την άμεση εντατικοποίηση του ρυθμού των προσλήψεων προκειμένου να ανακουφιστούν οι εργαζόμενοι από τον τεράστιο όγκο εργασιών.
Τονίσαμε και επιμείναμε και πάλι, ό,τι τα συστήματα πρέπει να διέπονται από την αρχή της ευελιξίας και της έγκαιρης προσαρμογής στις λειτουργικέςανάγκες. Ως εκ τούτου, ο δείκτης «capacity» (δείκτης αριθμού εργαζομένων ανά κατάστημα) πρέπει να επαναξιολογείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να μην αποτελεί δογματικό θέσφατο που οδηγεί σε αδιέξοδο καθώς σε πολλές περιοχές το capacity δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των καταστημάτων και των πελατών. Παρατηρούνται φαινόμενα όπου περιοχές με μεγάλη πληθυσμιακή πυκνότητα εξυπηρετούνται από μικρότερο αριθμό εργαζομένων. Αυτό νομοτελειακά θα οδηγήσει σε νέα ισορροπία που είτε οι εργαζόμενοι θα αυξηθούν για την κάλυψη των αναγκών είτε  σταδιακά θα μειωθούν οι πελάτες οι οποίοι δεν θα εξυπηρετούνται επαρκώς με ευθύνη της Διοίκησης και όχι των συναδέλφων.
Επιπρόσθετα, εστιάσαμε ξανά στην αναγκαιότητα της ουσιαστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης τόσο των νέων συναδέλφων όσο και των παλαιότερων συναδέλφων που λόγω του νέου μοντέλου αναλαμβάνουν νέα καθήκοντα.

Η ΔΑΔ μας ενημέρωσε ότι θα συνεχίζει  να καλύπτει σταδιακά τις ανάγκες προσλήψεων με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026.

Τήρηση ωραρίου και καταγραφή υπερωριών
Σε συνέχεια της προηγούμενης παρέμβασης μας για την εργασία πέραν του ωραρίου (κοινή ανακοίνωση 8/7/2025) , η ΔΑΔ ανάρτησε στις 14/8/2025 την πολιτική ορθής χρήσης της ψηφιακής κάρτας εργασίας τονίζοντας τη σημασία της τήρησης του ωραρίου καθώς και τη διαδικασία που πρέπει να εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που απαιτείται η πέραν του ωραρίου απασχόληση (κοινή ανακοίνωση 19/8/2025)

Υπενθυμίζουμε σε όλους ότι το clock out θα πρέπει να γίνεται την ώρα αποχώρησης και όχι νωρίτερα.

Η εργασία πέραν του ωραρίου πρέπει να καταγράφεται και να αμείβεται σύμφωνα με όσα ο νόμος ορίζει και σε αυτό δεν πρέπει να υπάρχει καμία έκπτωση. Οποιαδήποτε άλλη αντίληψη και πρακτική δεν είναι  αποδεκτή και νόμιμη.

Εργασίες που προκύπτουν από ταμειακές διαφορές, εφοδιασμός ΑΤΜ αλλά και γενικά εργασίες ρουτίνας που εκτελούνται μετά το πέρας του ωραρίου πρέπει να καταγράφονται ως υπερωρίες και να αμείβονται.

Για εμάς είναι απαιτούμενο, σε περίπτωση ανάγκης για εργασία πέραν του ωραρίου, τα αρμόδια στελέχη να εφαρμόζουν την προβλεπόμενη νόμιμη διαδικασία και να προστατέψουν έτσι τους εργαζόμενους τους, την Τράπεζα, τους εαυτούς τους και τις σχέσεις με τους υφισταμένους τους.

Η ΔΑΔ δήλωσε ότι εντός άμεσου χρονικού διαστήματος θα ενημερώσει εκ νέου τα στελέχη της και θα αποστείλει και προσωπικό mail σε όλους τους εργαζόμενους για την ορθή τήρηση των διαδικασιών.

Δημιουργία  θέσης στο οργανόγραμμα νέου ρόλου Senior UBO
 
Επαναφέραμε την πρότασή μας για τη δημιουργία θέσης Senior UBO, ο οποίος θα έχει επαυξημένα διοικητικά καθήκοντα σε σχέση με τους υπόλοιπους UBO του καταστήματος, ρόλος αναγκαίος, ειδικά στα HUB.
 
Η ΔΑΔ μας ενημέρωσε ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να έχουν όλα τα δεδομένα ώστε να αποφασίσουν για την αναγκαιότητα  δημιουργίας του νέου ρόλου και θα επανέλθει τον επόμενο μήνα.
 
Εγκατάσταση οθονών στα island bar και αντικατάσταση laptop
Θέσαμε εκ νέου την τοποθέτηση οθονών 17 ιντσών στα island bar και στους χώρους εξυπηρέτησης. Επίσης, προτείναμε κατά τη σταδιακή αντικατάσταση των laptop, να δίνεται η δυνατότητα στους εργαζόμενους να επιλέγουν το μέγεθος της οθόνης που τους εξυπηρετεί ώστε να διευκολύνονται στην καθημερινότητα τους.

 Η ΔΑΔ μας ενημέρωσε ότι δεν έχει ολοκληρώσει τις ενέργειες της για τη δυνατότητα πιλοτικής εγκατάστασης μεγαλύτερων οθονών στα island bar και ότι θα επανέλθει αφού εξετάσει συνολικά την πρόταση μας.

Μεταφορά Κεντρικών Υπηρεσιών στη Θεσσαλονίκη
 
Η μεταφορά των κεντρικών Υπηρεσιών στη Θεσσαλονίκη στο κτίριο HUB 26 προγραμματίζεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Ζητήσαμε τη δρομολόγηση υπηρεσιακού λεωφορείου ανά βάρδια, από και προς τον όμορο σταθμό του μετρό ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλής μετακίνηση των συναδέλφων.

Η ΔΑΔ προσέγγισε  καταρχήν  θετικά  την πρότασή μας και δήλωσε ότι παράλληλα θα εξετάσουν και άλλες επιλογές ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι συνάδελφοι κατά την προσέλευση και αποχώρηση από την εργασία τους.
 
Συνάδελφοι,
Συνεχίζουμε σταθεροί στην κοινή μας στρατηγική για τη βελτίωση της καθημερινότητας και διεκδικούμε με συνέπεια, με συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις, τη θεσμική και πρακτική  επίλυσή τους.

Παραμένουμε στη διάθεση όλων των συναδέλφων για οποιαδήποτε διευκρίνιση.


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    Ο Πρόεδρος                  Η Γεν. Γραμματέας

Βάιος Νάκος                    Χαρά Θεοδώρου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
  Ο Πρόεδρος                     Ο Γεν. Γραμματέας
Παναγιώτης Αδαμόπουλος          Γιάννης  Αδάμος

 

shma

Ενημερωτικό Σημείωμα


Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2025
 


Προσφορές στα σχολικά είδη για όλους τους εργαζόμενους

 

προσφορές σχολικά
 

Αγαπητοί συνάδελφοι
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά μια δημιουργική πορεία, γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες και όμορφες στιγμές.
Όπως κάθε χρόνο, ο Σύλλογός μας έχει μεριμνήσει ώστε να εξασφαλίσει για όλους τους συναδέλφους  και όχι μόνο για τα μέλη του ειδικές εκπτώσεις σε σχολικά και γραφικά είδη:


pipitsa 1
Public με τον κωδικό 7000043 (αναλυτικές οδηγίες στο επισυναπτόμενο φυλλάδιο)

pipitsa2
 -20%

  • στα χαρτοσχολικά & είδη Γραφείου
  • Ντυμένα School Packs
  • Ξενόγλωσσα Λογοτεχνικά βιβλία*

pipitsa2-5% στα Προϊόντα Τεχνολογίας *

* οι εξαιρέσεις αναφέρονται αναλυτικά στο επισυναπτόμενο φυλλάδιο

pipitsa 1Κατάστημα «ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΗ» με τη χρήση του κουπονιού ΣΕΤΠ10

pipitsa215% έκπτωση για αγορές από το φυσικό κατάστημα (Ιπποκράτους 33, ΤΚ 10680, Αθήνα).
pipitsa210% έκπτωση για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.xartografiki.gr.

pipitsa 1Κατάστημα «ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ»

pipitsa210% έκπτωση για αγορές σχολικών και χαρτικών ειδών καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, από το φυσικό κατάστημα (Πειραιώς 1 & Λυκούργου 14–16, Αθήνα)
pipitsa2Εξαιρούνται τα σχολικά και ξενόγλωσσα βιβλία.

pipitsa 1Paron Card επισυνάπτεται η αναλυτική κοινή ανακοίνωση

Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Ο Πρόεδρος                  H Γεν. Γραμματέας

Βάιος Νάκος                  Χαρά Θεοδώρου

shma

Ανακοίνωση Νο 66                                                                                          
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
 
 
Εφαρμογή  των όρων Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης 2024-2026
 
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ 68,8% ΚΑΡΤΩΝ ΟΑΣΑ – ΟΑΣΘ- ΟΣΕΘ 2025


 


Συνάδελφοι,
Στο πλαίσιο της εφαρμογής της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που υπέγραψαν οι 5 Σύλλογοι (ΣΕΤΠ- ΣΕΤΑΠ- ΣΥΓΤΕ-ΕΣΕΤΠ-ΣΥΤΠ), και όσον αφορά στην επιδότηση των καρτών απεριορίστων διαδρομών όλων των συναδέλφων στην Τράπεζα,

 


σας ενημερώνουμε ότι αύριο 12 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιηθούν οι πιστώσεις στους λογαριασμούς των δικαιούχων.

Με βάση το συνολικό ποσό της επιδότησης (180.000€) και τον αριθμό των δικαιούχων, το ποσοστό που επιδοτείται για κάθε κάρτα ανέρχεται σε ποσοστό 68,8%.

Αναλυτικά:
     Κάρτες ΟΑΣΑ αξίας 255,00 €                               ποσό επιδότησης  175,3€
     Kάρτες ΟΑΣΑ (για όλα τα μέσα) 379,00 €             ποσό επιδότησης  260,5€
     Κάρτες ΟΣΕΘ                                                    ποσοστό επιδότησης  68,8%
 
 
Συνεχίζουμε τις συλλογικές μας προσπάθειες για βελτίωση του εισοδήματος μας και την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας.
 
 
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
       Ο Πρόεδρος                  H Γεν. Γραμματέας

Βάιος Νάκος                  Χαρά Θεοδώρου
 

ΣΉΜΑΤΑ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

 

Κοινή ανακοίνωση

Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2025

Νέες συνεργασίες της Paron Card

 

 
  

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Η συνεργασία  των πέντε Συλλόγων που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο με την Paron Card (κοινή ανακοίνωση) και είχε σαν στόχο την έμπρακτη βελτίωση του εισοδήματος και της αγοραστικής δύναμης των συναδέλφων συνεχίζεται δυναμικά και εμπλουτίζεται με νέες συνεργασίες και προσφορές, ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες μαθητών, φοιτητών και οικογενειών.
Υπενθυμίζουμε ότι η PARON CARD είναι μια εκπτωτική κάρτα που προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Όλες οι εκπτώσεις με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που έχει εξασφαλίσει η Paron Card για εσάς, μπορείτε να τις δείτε στο παρακάτω link https://paron-card.gr/#/Partners.
 

Η κάρτα χρησιμοποιείται με 3 διαφορετικούς τρόπους

 Mε επίδειξη της κάρτας και έκπτωση στο ταμείο σε καταστήματα

  • ​Στις εμπορικές επιχειρήσεις με την επίδειξη της κάρτας πριν την έκδοση παραστατικού το μέλος επωφελείται της έκπτωσης που έχει συμφωνηθεί.
  • Στις επιχειρήσεις εστίασης με την επίδειξη της κάρτας πριν την παραγγελία το μέλος επωφελείται της έκπτωσης που έχει συμφωνηθεί.
  • Στο supermarket ΜΑΣΟΥΤΗΣ με την επίδειξη της mascard εφόσον έχει προηγηθεί ενεργοποίηση της έκπτωσης από το Π.Α.Ρ.Ο.Ν. 

Με προπληρωμένες κάρτες  ή/ και κουπονιών για αγορές σε σουπερ μαρκετ.

Η PARONCARD προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις σε supermarket για την προμήθεια προπληρωμένων καρτών ή/ και κουπονιών


Με λήψη προσφοράς για αγορές με τη διαδικασία B2B.
Για επιχειρήσεις όπως ο Κωτσόβολος, το ΠΛΑΙΣΙΟ κτλ. η διαδικασία γίνεται με λήψη προσφοράς. Ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

  • Λαμβάνετε μια τιμή / προσφορά από την επιχείρηση ή βρίσκετε το είδος που σας ενδιαφέρει στο site. (Yπάρχουν όροι και προϋποθέσεις στα είδη που μπορούν να αγοραστούν με την Paron Card)
  • Αποστείλετε την προσφορά ή το Link ή τον κωδικό του είδους στο e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Λαμβάνετε την προσφορά που έχει εξασφαλίσει η Paron Card για εσάς εντός ολίγον ημερών και αν ενδιαφέρεστε προχωράμε στην παραγγελία. 

Με την έναρξη της νέας σχολικής/φοιτητικής χρονιάς, καλούμε τους συναδέλφους , να επωφεληθούν πλήρως των προνομίων που έχει εξασφαλίσει η Paron Card για αυτούς:

Για περισσότερες πληροφορίες, την έκδοση προπληρωμένων καρτών- κουπονιών καθώς και τη διαδικασία Β2Β επικοινωνήστε με την Paron Card:
Τηλ: 210 9852175
Κιν: 6940 465 584
✉️ This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Για έκδοση της κάρτας Paron Card συμπληρώνετε  την επισυναπτόμενη αίτηση και να την στείλετε αποκλειστικά στα mail των εκπροσώπων των Συλλόγων σας
Για τον ΣΕΤΠ        Δώρα Δουμπιώτη                  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.     τηλ. 6947-810083
                           Γιώργο Πανταζή                    This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.       τηλ. 6977-669253
 
Για τον ΣΕΤΑΠ      Δέσποινα Κουπάτση              This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.       τηλ. 6946-107687
 
Για τον ΣYΓΤΕ        Ευγενία Τάγαρη                  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.           τηλ. 216-4001592 (εσωτ.81592) & κιν.6944-359671
 
Για τον ΕΣΕΤΠ      Μάκης Τσιμρόγλου               This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   τηλ. 6944-290485
                           Μαρία Παπαδόπουλου                                                            τηλ. 2310-293762 & κιν. 6983-093716
 
Για τον ΣΥΤΠ         Γεωργία Λιανού                   This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.          τηλ. 210- 9294182
 
Συνεχίζουμε με στόχο την έμπρακτη ενίσχυση του εισοδήματος και της αγοραστικής δύναμης των συναδέλφων.
 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ο Πρόεδρος               Η Γεν. Γραμματέας
Βάιος Νάκος                Χαρά Θεοδώρου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
     Ο Πρόεδρος                                   Ο Γεν. Γραμματέας
Παναγιώτης Αδαμόπουλος                   Γιάννης  Αδάμος
  
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ο Πρόεδρος                        Η Γεν. Γραμματέας
Φάνης Πολύζος                         Ευγενία Τάγαρη
 
ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
      Ο Πρόεδρος                            Η Γεν. Γραμματέας
Μάκης Τσιμρόγλου                       Ευθυμία Γκόγκα
 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΩΗΝ ΕΤΒΑ
Ο Πρόεδρος                        Η Γεν. Γραμματέας
Σπυρίδων Κριετσιώτης         Δέσποινα Δαμιανίδου

Page 3 of 165

Go to top